Tiada Yang Lebih Sexy Daripada Lelaki Ini XD

Salam semua,
          Entri kali ini berbaur nakal XD.Saya mula mengenali dia semasa dia berlakon dalam The Princess Diaries.Memang tertanya-tanya siapalah pelakon yang tinggi,bermata biru dan berambut hitam keperangan ini.Dan akhirnya kini baru saya tahu.Chris Pine XD.

Full Name:
 Christopher Whitelaw Pine
Date of Birth: August 26th, 1980
Location of Birth: Los Angeles, California, USA
Eye Color: Baby Blue
Hair Color: Brunette
Current Height: 6′ 0½”
Nicknames: “Pine, Pinewood, Piney, Pine. Basically, Ever since I was 8 it’s been any variation of Pine” – Chris
Credits: 7 Movies, 5 TV appearances, 1 awards
Family:
Father: Robert Pine (actor; born July 10, 1941)
played Sgt. Joseph Getraer on the 1970s staple, “CHiPS” (NBC)
Grandfather: Max M Gilford (actor; died in 1965)
maternal grandparent; well known Hollywood attorney
Grandmother: Anne Gwynne (actress; born December 19, 1918; died March 31, 2003 because of stroke following surgery)
maternal grandparent; a well-known Hollywood leading lady
Mother: Gwynne Gilford (actress; born July 24, 1946)
starred in the film “Masters of the Universe” (1987)
Sister: Katherine Pine        

                 Patutlah dia jadi pelakon.Lihat sahaja salah silah keluarga dia.Saya suka melihat dia sebab dia mengingatkan saya pada moyang saya yang bermata biru turquoise.Beliau juga tinggi dan berambut hitam keperangan.Alahai,kalau saya dapat boyfriend hensem sebegini,memang tak hengat dunia bercinta bak kata rakan-rakan saya XD
                 Bukannya saya tak minat pada lelaki melayu cuma tak kena pada taste saya.Jangan Marah,Nanti Kena Jual :P

Untuk lebih info tentang Chris Pine ini silalah ke link ini http://www.chris-pine.org/ XD

Comments

Popular Posts