Perasaan Bersalah Mencengkam Jiwa

Salam Semua,
           Saya dan kawan baik saya dalam dilemma yang mendorong kepada perasaan rasa bersalah.Ada diceritakan dalam entri http://virulentlolitatanbenihime.blogspot.com/2010/11/sesetengah-manusia-memang-busuk-hatinya.html.
           Bukanlah apa,sekarang kawan baik saya seolah-olah kena pilih antara saya,manusia itu dan ex manusia itu.Bukan salah kawan baik saya langsung.Ex manusia itu yang terlalu obses akan kawan baik saya sedang TAK PERNAH jumpa pun dah kata Cinta.Apa yang dinamakan Cinta?Cinta adalah Cinta kepada seseorang kerana yang Maha Esa.Yang berlaku sekarang adalah kesukaan yang amat sangat kerana perasaan kesunyian,tak ada kawan.Yang paling rapat pun handphone kan?Jadi dapat nombor sesiapa dihubungi dan di smsnya.Itulah ex manusia itu.Pscycho.Mahu sahaja saya cekik-cekik kerana mengganggu ketenteraman saya dan kawan baik saya.Lagi mereka merepek menabur fitnah.
             Saya kalau boleh tidak mahu ada hubungan langsung dengan manusia-manusia itu tetapi oleh kerana kawan baik saya,saya biarkan dan teruskan sahaja.Teruklah.Manusia-manusia itu mencemburui persahabatan kami yang utuh dan rapat selama 8 tahun lalu meracuni kami.Saya sememangnya tidak akan goyah dan akan kekal setia.Takkan kerana mereka tidak menyukai,saya harus menuruti mereka?Oh tidak sama sekali.Kepercayaan,Kesetiaan,Kejujuran dalam persahabatan yang kami bina tidak akan jadi sia-sia dan tiada apa dapat merubah keputusan saya.
              Ya Tuhanku,Selamatkanlah kami..Amin..*_*

Comments

Popular Posts