Wednesday, December 15, 2010

Wanita Yang Bodoh Tak Reti Nak Tutup Aurat

Assalamualaikum semua,
         Memang entri saya berbaur marah.Sememangnya memang ramai wanita yang bertudung tetapi bogel.Setiap kali pergi mana-mana terutama di tempat-tempat awam,ada sahaja pemandangan yang menyakitkan mata.Kita seorang Islam.Tidakkah anda sedar apa yang anda lakukan?Tidakkah anda berfesyen Dan Terapkan dalam minda disamping berfesyen,Kita MeNUTUP AURAT?
         Oh tidak,kebanyakkan dari masyarakat kita bertudung tetapi "Bogel"



Sumber : Mr Google

          Pada Lelaki yang membaca entri ini,Tolong Jangan Kata Anda Tidak Ghairah melihat gambar-gambar mereka ini.



Dipinjam daripada http://ohmedia.my/

Kepada semua wanita yang membaca entri ini,tolonglah ubah cara pemakaian kita sebagai seorang Muslim.Saya sendiri tidak sempurna namun saya menjalankan dakwah saya.Saya juga suka berfesyen dan bermekap namun batas tetap ada.Minta maaf.

Ps : Kalau nak pakai seperti itu,silalah tak payah pakai tudung yea?Yang sememangnya tak pakai tudung,tidak mengapa,anda akan pakai juga satu hari nanti tetapi biarlah dari hati yea?

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

14 comments:

Raji berkata said...

hohoh
berfesyen biar yg sempurna dlm menutup aurat ;D

cik violet said...

same2 kte jaga aurat ea ;)

Skype Crew said...

marah btl sdr..huhu...

smoga para wanita sedar akan hal ini.

Renungan: Pemaafnya Rasulullah s.a.w

nazihahisa said...

taknk dikatakan ketinggalan zaman si wanita2 ni sanggup pakai pakaian yg kononnye ikut trend tu. kalau lawa takpe. huduh satu hal. huduh di mata manusia, huduh pada Pandangan Agama. ini la dia bila tudung hanya sebagai fashion dan bukan kewajiban. nauzubillah

arrizz said...

boleh jer pakai legging..dalam rumah la, hehe..dengar tue, perempuan sila jaga aurat..seksa mata kami lelaki nie kalau tengok korang tak tutup aurat..

hafizah_ismail said...

stuju2..tapi satu je, jaga aurat biar ikhlas semata2 kerana Allah..ada juga yg tutup aurat sebab segan ngan kwn2..segan ngan housemate..bila dh xde housemate yg ala2 alim tu, nah..terbukak sana cni..hmm..mintak dijauhkan la..

sy slalu je diejek kwn2 n sedara2,dn panggilan SELEKEH!kerana style tshirt besar saya ni..ntah la..bukan nk ckp sy ni baik sgt, masih xsempurna tp cuba utk mencari kesempurnaan..
xkisah la..n syukur sebab Dia pinjamkan sy suami yg sgt2 memahami:) teruskan usaha menulis pasal aurat2 ni..sy sokong!hehe..

azuan said...

Islam itu agama yg mudah...

Miss El said...

totally agree! tak ade salah pun nak bergaye, but sedar la batas-batas nye. kalau rase nak terbukak2, bukak sumer la.buat ape pakai tudung kan. ;)

Miss El said...

oh btw, i'm the 100 followers. ;D

arek said...

haha..cam doh

Nieza Micha said...

hoho... mule2 aku seram doe nak bace entry nih... marah semacam jek... dorang takkan berubah kalau macam ni... Nasihat mesti kene dgn care... huhu!~

Aretikz said...

Oh menutup aurat.. isu hangat.. sal ada kempen tutup aurat kan.. dah join? saya dah join.. hehe.. apapapun.. itulah manusia.. nak tutup aurat bukanlah susah.. tapi mereka yang menyusahkannya.. sadis tul.. mnutup aurat bukn skadar brtudung.. buat wanita ianya merangkumi keseluruhan badan.. lum campur lelaki.. bab seluar pendek tu.. ahakz.. berkurap tul kaki. haha..

p/s : sumpah.. xtipu.. xtergoda langsung.. haha..

KIM XUE RYN said...

tkezut den!!hehe...
erm...ryn sokong sgt lawpn ryn sdiri xbertdung..p insyaalah mgkn 1 ari t..
p ap yg ryn nk komen sbnrny kbnykn org skang ni da slah pham knsep n mula menganggap tudung tu hy 1 fesyen bkn lg cre utk mnjauhi dosa...tol x!!!

http://sayafaiz.blogspot.com/2010/04/alahai-tudung.html

muhsin.aminudin said...

kepada yang tak bertudung, pakai la cpt2. makin lmbt, makin byk dosa, seiring dengan lelaki yang tgk. kalo laki tu terangsang, buat mende bukan2, dosanya pada korang gak tau..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget