Aku Masih Dara

Assalammualaikum semua,
                 Ini entri tentang Filem Ahmad Idham yang baru.Saya cukup tidak berpuas hati atas alasan beliau membuat dialog "saya pakai tudung sebab nak tutup love bite" ke apa entah lebih kurag begitu bunyinya.Dan alasan beliau membuat dialog tersebut adalah kerana itu adalah hasil daripada kajian beliau terhadap apa yang berlaku sekarang.

              Pada pendapat saya lah kan,daripada anda membuat filem berdasarkan apa yang berlaku dan apa yang anda kaji,lebih baik anda buat sesuatu untuk menjauhkan perkara yang haram dan menyedarkan seluruh lapisan masyarakat tentang apa yang berlaku.Bukannya buat filem dan kemudiannya memaparkan apa yang berlaku.Seolah-olah anda MENGGALAKKAN lagi segala perkara yang haram dan mungkar berlaku lagi.Oleh kerana itu filem-filem Melayu jatuh kerana anda sendiri Industri Seni Malaysia menjatuhkan maruah anda sendiri.Memanglah anda membuat filem yang dekat dengan audiens yang anda target tetapi buat apa buat sesuatu yang merosakkan lagi minda masyarakat.

Fluzzy is angry. D: Pictures, Images and Photos



Lebih baik kita buat sesuatu seperti KEMPEN MEMERANGI ZINA(nieza,ko buatlah kempen tu besar-besaran,aku nak join :p).


                                                   http://www.UntungPantas.com/?id=tinasofea
                Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Comments

Nieza Micha said…
Ehh... Aku suke gambar tuh... comel nye... awww...XD

Hoihoihoi... aku wat kempen tuh...? Hahaha!~ fail weh...XD

Popular Posts