101 Followers???Wow~!

Assalammualaikum semua,
             Pada tengah malam ini,saya online blog saya.Terkejut pula sebab ada 101 Followers.TERIMA KASIH pada anda semua.Untuk pengetahuan anda semua,terciptanya blog ini adalah kerana saya sering kali bosan dan tidak boleh duduk diam dan saya suka menulis,menaip,mengarang dan melukis serta menangkap gambar dan juga mengedit gambar.Namun saya tidaklah begitu artistik dalam mencipta suatu yang menarik dan agung.
             Semua yang dikarang di blog ini adalah ikhlas dari hati.Sebahagian daripada hidup saya yang kebanyakkan amat menyeronokkan.Apa yang saya nampak,apa yang saya rasa dan pendapat saya.Hidup saya suatu adventur.Hari demi hari ada sahaja yang menangkap minda dan mata saya dan saya kongsikan dengan anda.
               Terima Kasih sangat semua.wuwuwu~!Terharu :)

tears of joy Pictures, Images and Photos

ps: Miss El adalah follower ke 100 saya XD


Comments

Lin said…
*speechless*
Anonymous said…
Follower ke 100 tak dapat hadiah ke? XD

Popular Posts