PET SOCIETY

slm sume..takdela..aku ske gile men PET SOCIETY kt facebook ni..dahla comel,bunyi2 dia pun comel..warna2 dan grafik yg digukan pulak memg best..ble men sepnjg hari..hahaha..aku nk bg info tentang PET SOCIETY ni..ade kt wikipedia..tp aku translate jela utk korg ek?
"Pet Society adalah permainan sosial internet yang di bangunkan oleh PLAYFISH di dalam facebook,dia kategorikan sbagai permainan yg paling popular.Para pemain boleh mengubahsuai dan mereka sendiri bbinatang peliharaan mereka iaitu pet mereka.Pemain boleh juga berinteraksi sesama komunity yg telah dicipta dgn rakan2 facebook."
aku translate skit je..aku letih..hahaha..g bce sendiri http://en.wikipedia.org/wiki/Pet_Society
COMELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

yang akhir sekali aku pnye nmenye SWEETHEART..hehhehe

Comments

Popular Posts