Amazing person

pertemuan yang tidak disangka..
ajakan yang ku ingatkan hanyalah satu mainan kata2..
tetapi akhirnya ia suatu realiti..
dan aku masih lagi tidak percaya..
setiap detik bersamanya adalah suatu detik fantasi..
suatu detik dimana aku dan dia bukan dalam realiti..
tetapi fantasi dunia kami..
kebaikkannya tidak dpt aku gmbrkn dgn kata2..
setiap bait ayat2nya menunjukkan kebenaran dan keikhlasan..
jika begini layanannya terhadapku..
akan ku balas dgn balasan yang serupa namun berganda..
terima kasih kerana hadir dalam hidupku di saat aku hina dan terluka..
terima kasih kerana membuatkan aku gembira..
                                                                               
                                                                                                        - tina 24 april 2010
                                                                                                          untuk rakan baruku Cookie
                                                                                                                                        Gangsta

cookie monster Pictures, Images and Photos

Comments

Popular Posts