Siapa Nak Beli Atau Jual Barang Kemas?

Assalammualaikum dan selamat sejahtera semua,
  Entry kali ini tentang blog Mama saya yang bertajuk Gold Digger Empire.Mama dan saya sememangnya amat menggemari barang kemas terutama barang kemas lama dan design barang kemas yang Chic dan lain dari yang lain seperti







*semua gambar sumber google :P

Semua gambar yang ada itu taste barang kemas saya lah :D.Barang-barang kemas koleksi saya tak bolehlah dipaparkan dekat sini.Nanti mama saya marah.Dia yang belikan dan saya yang pilih design selalu.Hahaha!Kami tidak ada kedai,tapi rakan-rakan Mama yang berkedai Emas adalah.Market jualan emas saham sentiasa kami pantau untuk menjual atau membeli emas pada masa yang sesuai.1 yang saya tahu,BUY CHEAP,SELL HIGH :D.Jadi pada mereka yang mahu menjual atau membeli barang kemas,silalah ke blog Mama saya Gold Digger Empire.

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.




Comments

Popular Posts