Siapa Kat Sini Tak Suke Makan Cupcake,Dia Alien :D

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua,

  Harini saya nak bercerita tentang Cupcake.Semua orang suka kek,segalanya yang manis dan berkaitan dengan kek bukan?Pada sesiapa yang tak suka,memang peliklah.Tu saya cakap,siapa tak suka Cupcake,dia Alien sebab lain dari yang lain.Tapi tak boleh nak salahkan orang tu jugak.Kot-kot dia ade penyakit ke,tu yang tak boleh makan tu.Saya boleh je makan yang manis-manis tapi kalau terlalu manis saya larik!!Ok.Sila tengok ni.Anda mesti kecur air liur punye!











Amacam?Comel tak?Kecur air liur tak?Kalau bulan puasa ni,memang tak tahan.Hahahah~!Cupcake


ni kakak kepada partner Photographer saya yang buat.Ada banyak jenis lagi Cupcake yang mereka buat.Nak tahu,tanya mereka yea?Pada sesiapa yang nak,orderla ye? :D.Boleh makan tak berhenti.Tak payahla tengok je gambar dekat blog saya ni XD


Ni nombor telefon mereka.
Elmi - 0173043500


Elly - 0127072107


Emi - 0172951311


Syaril - 0173249332


Sila call atau sms bila nak ORDER sahaja ^_^


Ini pula blog mereka




Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Comments

Sandra Azwan said…
Sape yang tak suka makan cupcake? MEMANG TIPU! hehe

Popular Posts