Friday, January 28, 2011

Buffered Earnings : Baru Sekarang Dapat!Amin.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua,
           Saya sudah berblogging hampir setahun bermula daripada tahun lepas da trafik ke blog saya alhamdulilah kekal dan banyak dalam purata 20 singgahan setiap hari akan tetapi tidak pernah dapat buffered earnings.Kalau dilihatkan pada trafik saya semakin hari semakin meningkat kerana saya ping di banyak platform.Sila lihat ini
Trafik saya hari-hari(sila klik kalau tak nampak)


Buffered Earnings

Semuanya kerana Nieza.Beliau dapat buffered earnings tak sampai beberapa bulan blogging dan saya pun naik pelik bertanya pada diri "aku dah lame blogging,ape pasai takdak langsung?".Nieza beritahu saya dalam entrynya berkenaan Izamir Ridzwan tentang cara-cara mendapatkan buffered earnings dikira.Amin!.Dapat.Terima Kasih Korg :D


Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.


6 comments:

Nieza Micha said...

sampai 3 kau dapat... cayalah... aku dapat satu jek kot...

mr_mrs mikko said...

nah..
masyuk suda be ko tu..
bha,bg sini sikit

Zyash said...

Tahniah...Tumpang gembira jugak...

alien said...

tahniah2

monica lok said...

congrats yeah.. :)

Magrib said...

entry anda cool lah!.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
(menarik) Kisah Tan Sri P.Ramlee Terbongkar!
Nak Tahu Berapa Nilai Blog anda??
Skuad MALAYSIA berjaya Benam CHELSEA 3 - 0 
Mari lah ROGOL saya!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget