ko mmg SIAL kn??

slm sume..
lame aku tak update blog kn..takdela..mcm2 jd..kucing kesygn aku mati kena lggar kereta 19 may 2010..bru je dia main dgn aku,duk atas riba mse aku menaip,main kaki bile aku duk kt komputer ni..sedih giler siot~!!dia pun slu tido dgn aku..skrg aku mne ade teman tido da..uwah~!!aku rase mcm seluruh jiwa ini direntap meninggalkan aku kesakitan yg amat sgt..aku takmo ngis tp akhirnya bercucuran juga air mata ini..melihat gmbr yg ini je yg aku ade..bile dia hidup,aku tak pulak amik gmbr sbb aku pk she'll be here with me forever..smpai aku tua dan mati..tp dia yg pegi dulu..siyes tak sangka..and mmg sial la org yg langgar dia..smpai ke akhirat pun aku takkan maafkn..ape baby aku dah wat kt ko haaaa??~!!dia tak wat salah dgn ko..dia wat slh dgn aku adelah~!!bodoh~!!

ok..tutup cite tu..
p/s : AL FATIHAH utk baby aku........................................................

ade lg 1 cite...hmm..takdela..aku mmg ske kwn dgn org..n org pun ske giler kwn dgn aku sbb aku mmg ok dgn sume org..tp aku PANTANG bile kite kwn ikhlas kn,then org yg kite kwn tu main2kn kite..MEMG LA BANGANG MINTAK KAKI DGN AKU..mmg aku ikhlas tolong ape sume..bukn nk ungkit tau..tp bile dia ble  try test kwn aku skli,ai~!ko igt we gurls senang ke weh??.kami wanita bertudung dan memg kami jaga akhlak kami..tp bile kami da mengamuk,habisla kamu weh~!siyes budus..aku mau cekik2 je tau..klu aku dpt..tp disbbkn batas2 yg mesti dipatuhi..aku tak watla..klu aku wat krg..mmg korg yg ngis..

p/s : sorry..entry kali ni berbaur kemarahan dan kesedihan..sbb aku STRESS ;P..nnt aku try tulis ENTRY GUMBIRA YA??hehehe

Comments

Faisal Abdullah said…
biasalah tu..hidup ni bukan boleh di duga.begitu jgk manusia =)


Yang Ikhlas,
Faisal Abdullah.
Jemput Ke Blog:
http://2dayblogger.com
http://remajaku.com

Popular Posts