LUAHAN HATI


SEM 3 telah bermula,meneruskan pengajian ku supaya aku ble wat degree in software animation(AMIN!)..aku akan cuba belajar dengan sungguhnya,nak cari duit,bagi adik2,mama abah and g holiday ngn diorg!kawan2 aku belanja makanla..blikan hadiah ke?!..setelah cuti aku yg ade baik buruknya..aku jumpe kawan2 baru..boleh dipercayai gakla sbb diorg besfren kpd besfren aku..dan kisah cinta lama menjadi topik YANG PALING AKU BENCI..sememgnya aku telah LUPAKAN cinta yg menyakitkan itu tp ada sahaja yang menghidupkan memori itu..terutama mama aku..salah ke aku keluar ngn besfren aku?memgla aku pernah mempunyai perasaan cinta itu tp KINI AKU MAHU TERUSKAN HIDUP..banyak lagi adventure yg belum aku tempuhi..dan semua ini menghalang aku..tak suke la..CINTA AKU BUKANYA MAINAN DAN AKU BUKANNYA MURAH!..tapi kini aku teramat menyukai seseorg ini..suke je..i dunno..i think he's unique and special and i want to get to know him better..but..i dunno..myb m not that GIRL OF HIS DREAMS..m letting it go for a while bcos myb its just a crush..ramai lg org lain yg mahukan diri ini..aku rilek je..banyak benda lg yg aku nk pk terutama SUBJEK KELAS2 AKU..but he's on my mind for almost EVRYTIME!hahah!..funny!.. I ALWAYS WANTED THINGS THAT'S IMPOSSIBLE to get!..(SAMBIL MENDENGAR LAGU TAK BISA MEMILIHMU besama kucing parsi ku FLUFFY,sebuk panjat komputer ni)haha!..
THINGS ARE'NT ALWAYS AS IT SEEMS AND LIFE IS NOT A DREAD!WE JUST HAVE TO FIND OUR OWN HAPPINESS AND WE'LL FIND IT..
THINK POSITIVE AND U'LL BE ALIVE!(sahla cik tina ni dah giler..patut g kelas pkul 9 pg nnt..hikhik!)

Comments

.: immi :. said…
bip.bip.bip
wow tinggi ambition!!!
blaja rajin2x au.
usaha tangga kejayaan.

love toward family come 1st.
then only ur true love.
but b4 u achieve ur true love
u've to setel down ur responsibilty toward family k dear.

Popular Posts