Sunday, June 21, 2009

aku tak paham kenapa jadi mcm ni

konflik berlaku antara aku dan 2 kawan baik aku..aku terpaksa menipu untuk menyelamatkan kawan baik lagi sorg..itula bohong paling besar yang pernah buat sebab aku tak pernah menipu..sikit2 adela tapi takdela sampai ble wat org gile,sawan,kompius...aku sedih sbb mereka..sorg tu dahla selalu dalam dilema rase bersalah dengan aku..sorg lg memg aku percaya kat dia..tp..entahla sekarg..aku mls nk pk tp aku risau pasal diorg...DUA2 AKU SYG SGT!..
aku rase nk demam pk pasal ni..kalu aku biarkan,aku pun mati mcm diorg...klu aku tak biarkan,mati juugak kiteorg..SO MCM MANE NI??!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget