Click Pics Production.Impian Seorang Pereka Grafik Dalam Menakluki Dunia.

Assalammualaikum dan selamat sejahtera semua,
   Harini saya gembira sangat kerana bertemu rakan baik saya iaitu Aril.Kami belajar di kolej yang sama dan sama-sama mengambil subjek yang sama iaitu pereka grafik.Dia kini membuat kerja sampingan iaitu freelancing dalam mereka bentuk,fotografi,foto editing dan sebagainya dan kini saya adalah salah seorang daripada rakan yang bekerja di bawah beliau.Ini adalah sekilas pandang pada hasil kerja beliau dan rakan-rakan.(Kerja saya tidak ada lagi kerana saya baru berjumpa dan berurusan dengan beliau harini.Nanti saya mengemaskini lagi)



Kami menawarkan servis merekabentuk rekaan untuk t-shirt,mug dan pelbagai item identiti korporat serta perkhidmatan fotografi untuk pelbagai acara seperti perkahwinan,party hari lahir dan sebagainya pada harga yang berpatutan.Jika berminat sila hubungi bos serta rakan saya 

Syaril(0173249332)
Cookie(0178824635)

Ps : Saya Freelance Photo Editor Dan Designer Dengan Mereka :D

Untuk keterangan lanjut,sila ke blog mereka



Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Comments

Amoi said…
nak berkenalan dengan rakan kamu itu boleh?


hahaha ;p

Popular Posts