Monday, August 8, 2011

Manusia Yang Dilaknat Allah.Apakah Dia Ini Dajjal Di Blog?

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Semua,
     Setelah sekian lama menyepi,kali ini saya menulis lagi.Begitu sibuk dengan aktiviti seharian dan kini saya kurang sihat pula.Digigihkan juga untuk menulis kerana Agama Islam.Blog yang menghina Islam ini telah dijumpai semasa saya melayari Facebook saya.Tidak berhenti saya mengucapkan Astaghfirullahalazim membaca setiap bait-bait perkataan yang digunakan untuk menghina Islam.Ini entry terbaru "Dajjal" itu diposkan untuk bulan Ramadhan yang mulia ini 

"Tips Ramadan: Dalam Quran, Allah swt

 bukan main menunjukkan dirinya sebagai

watak yang maha berlagak dan kuat 

meragam kalau dia tak puas hati. Nak tau

 tak, Allah swt sebenarnya babi tua dewa 

berhala Arab yang sedang nazak. Power 

dia pun dah K-O tunggu saat-saat akhir 

sampai kite ucapkan innalillah je untuk 

die. Tak caye, gi makan lunch hari nie. Die

 tak tembak petir pun."

Apakah perasaan anda sebagai seorang Muslim walaupun mungkin doa dan amalan anda tidak sehebat wali Allah namun kita masih beragama Islam.Ini lagi bait-bait kata-kata yang menggugat kesabaran seorang Muslim di bulan mulia ini.

"Kesian Osama tak dapat menyambut 

Ramadan tahun ni. Dia sekarang tengah

 merana kat dalam neraka tuhan Yahudi 

mencari-cari kekasihnya babi Muhammad

 alaihi wasalam. Tak jumpa-jumpa lagi 

habibi alaihi wasalamnya kat dalam ceruk-

ceruk perut neraka tu!! Hari ni, mari kita 

selawat dan doakan supaya babi setan 

Allah swt yang maha pekak tu berhati 

perut sikit supaya memberi Osama dan 

babi Muhammad moment jejak kasih 

Ramadan ni!!"

Subhanallah,apa nak jadi?Saya memohon pada anda semua untuk kecam blog hina ni.Saya tidak tahu bagaimana untuk flag di Wordpress dan pada yang tahu,samalah membantu memerangi manusia jahil ini daripada terus meracuni Masyarakat kita.


Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget