minggu ini dlm hidup

aku exam 30 31dis&2 jan..walaupun aku amik 4 mata pelajaran je,sume keja aku praktikal..teori bahagian dpn soalan je..blakg2 kena lukis kaler n mcm2lg..hahah!sengal..tp aku sukela..aku memg suke graphic design..SO WHAT??!..love come in pain..HAHA!..memg aku letih seh..tido lewat sgt study..tp bukn study pun kadg2 sbb stress aku online je tanpa tujuan..memg ngek!haha!..ade nota lecturer bru nk bg tp tak lengkap pun..jwb jela..betul atau tak?kite tungguu...^_^

pastu assignments!..kena lukis,kaler..byk gak..aku tak kisah tp susah sbb skill melukis aku aku belajar BUKAN skill/bakat..haha!..sabor jela..sbb aku nk habiskn pengajian aku then keja..tidak aku smbung je lg..^_^..i can do it!!you cn do it too!heheh~~(gelak ala joker)

lg 1,kwn aku sejak darjah 2 kol aku,tnye tempat nk g dekat 1 kawasan dekat2 ngn umah aku..2-3 kali dia kol tnye..kte nk g umah lecturer..huhu..bgla direction..ntah smpai ntah tidak..ptg dia kol mse tu..dahla aku letih,ngntuk tp sbb dia aku redhakn jela..tp sekrg,mlm,aku kol,ringing..tp tak angkat..takut plak aku..huhu!YA TUHAN,selamatkanla dia..dia adalah sebahagian dr sejarah,masa kini dan masa depan ku..huhuhu~~!

Comments

Popular Posts