ke galeri utk SUZLEE IBRAHIM






Galeri&Museum adalah tempat favourite aku..memg tidak boleh dipisahkn aku dan cintaku kepada antik,klasik&seni..namun jiwaku jiwa gabungn seni&sains..sbbtu org selalu kte aku gile kot..sbb aku jenis manusia yg straight forward,lantang&affectionate..aku senyap klu aku ade masalah,marah or skit hati..
PELIK KN?..
haha!memg kelakar.
Pada hari khamis bertarikh 11 NOV 2009,lecturer kesygn aku sruh g galeri untuk mghayati art artis SUZLEE IBRAHIM..art yg abstract&berasaskan warna hitam&merah(warna favourite aku)..juga kerana utk mengetahui cara buat projek last kami...
aku amat menghayati art beliau..iringn lagu dan art beliau membuatkn aku berasa lebih resah gelisah kerana art beliau adalah berinspirasikan GREAT WALL OF CHINA..tembok yang menyaksikan kekejaman tentera2 Mongol menawan China..aku seolah2 boleh merasa kesakitan zaman itu..juga kehebatan kegemilangan China..sehinggakan aku terpaksa keluar dr galeri kerana tidak tahan akan jiwaku yg telah mndlm hanyut dlm menghayati art yg mggunakan akrilik,kanvas&kertas itu..
apepun,aku dan gadis2 kesygn HAVE A GREAT Time..disamping hujan yang mencurah mcm banjir!lenjun seh!haha!

Comments

Popular Posts