Saturday, January 1, 2011

Aku Menang Contest Birthday Lina Jalil 2nd Place!!

Assalammualaikum dan selamat sejahtera semua,        
                 Ini seolah-olah mimpi dan saya mendapat tahu sejurus tahun baru 2011!Hadiah tahun barulah namanya.Sememangnya tidak disangka langsung kerana saya sahaja menyertai Contest


Photobucket
 di www.linajalil.com atas galakkan rakan baik saya .
                                                Gambar dia memang lawa juga.Ini gambarnya

  Hensem kan??Gambar semasa birthdaynya yang ke... :P.Bertempat di KFC Plaza Masalam Shah Alam XD

                                                            Gambar saya pula yang ini.
            Cerita di sebalik gambar ini adalah saya dan rakan saya bella dan nieza sememangnya suka,gila akan kamera.Ada sahaja gambar yang ditangkap setiap kali hangout.Perseorangan dan perkumpulan.Kami akan pakai cantik-cantik dan bemula karier modelling angan tapi angan-angan pun jadilah sebab memang seronok.Macam-macam rupa terhasil dan gambar ini adalah salah satu daripada hasilnya.Bella adalah fotografer dan da editor nya.

Ini buktinya saya menang http://www.linajalil.com/2010/12/ini-dia-pemanang-yang-di-cari-cari.html

PS: SERONOKNYA,SERONOKNYA SERONOKNYA! XD

1 comment:

Nieza Micha said...

awww... thanx...
tahniah tina...^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget