Sunday, December 26, 2010

Dah Tua Bangka Main Motor Kereta Eletrik Lagi?Seronok~!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua,
          Lama juga saya tak update blog.Bukanlah apa.Sibuk dengan projek dan aktiviti seharian.Weekends pun kadang-kadang tak ada masa nak update.Rindu pada kamu semua yang follow blog saya sebab saya ada datang ke blog kamu semua dan tinggalkan jejak di shoutbox.Sekarang sudah jarang kerana kesuntukan masa.
           Tengoklah nanti apabila saya sudah grad dan banyak masa.Apa lagi?Blogginglah :P.Haaa!Tentang tajuk entry saya.Saya sememangnya sentiasa bermian walaupun sudah dewasa.Terutama kereta berkuasa bateri.Semalam 25 Disember 2010.Cuti kan?Saya dan Keluarga berjalan ke Ampang.Dan saya bermain motor berkuasa eletrik.Memang terasa seperti budak kecil.Sudahlah bermain dengan adik-adik saya.Laju woo~!! XD

ada orang kejar.tu kena berjaga-jaga XD

Race~!!

main langgar-langgar

Ada banyak lagi gambar.Tapi nanti-nantilah.heheheh~!Kalau anda semua mahu main,sila ke UO Ampang ke apa tak silap.Saya tak selalu pergi.Baru semalam pergi.Nak pergi lagi tapi tak tahu bila.XD

4 comments:

Bro Framestone said...

menarik tue...

eh awt cam xnmpk ade org lain dalam pic tue...

Cikbelog said...

wah seronoknya main moto tu.hehe. kena bayaran tak main ni?

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

ehhh~ main dekat mana tu? mcm seronok je..

shazlea shayla @ maria said...

uikss..biar betul boleh maen ni..ehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget